به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه شهر اهرم افزود: بیکاری جوانان از مهمترین مشکلات شهرستان تنگستان است که انتظار می رود با نگاه مثبت دولت و ایجاد زمینه لازم برای سرمایه گذاری این مشکل دیرینه مردم برطرف شود.
وی اضافه کرد: حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی نقشی مهم در ورود سرمایه و ایجاد اشتغال در این شهرستان دارد.
امام جمعه اهرم ادامه داد: امروز همه نگاه ها در استان به بحث اشتغال متوجه پارس جنوبی و منطقه عسلویه متمرکز شده است این درحالی است که در استان بوشهر نخیلات و شیلات به عنوان زیر ساخت توسعه و ظرفیتی مهم است.
وی بیان کرد: شهرستان تنگستان تنها شهرستانی است که از دریا و نخیلات برخوردار است اما هنوز خرمای این منطقه به صورت خام از شهرستان خارج می شود و هیچگونه سرمایه گذاری برای فرآوری این محصول که به دنبال خود اشتغال زایی مناسبی به همراه دارد صورت نگرفته است.
راستگو، با تاکید بر حل مشکل آب کشاورزی با احداث سد خائیز ادامه داد: پر کردن چاه های کشاورزی هرچند کار ساده ای به نظر می رسد اما تبعات منفی زیادی به دنبال دارد.
امام جمعه اهرم گفت: مسئولان استان باید توجه جدی به تامین آب کشاورزی و پیگیریهای لازم برای اجرای سد باهوش داشته باشد.
وی افزود: همچنین تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) اهرم و بهبود وضعیت بهداشت از جمله خواسته های مردم شهرستان تنگستان است.
راستگو، با تاکید برضرورت احداث بزرگراه اهرم - برازجان گفت: بهره برداری از این بزرگراه خواسته چندین ساله مردم این 2 شهرستان است که مدتی است این طرح تعطیل شده است و امید می رود کار احداث این جاده که نقشی مهم در کاهش حوادث جاده ای دارد هرچه زودتر از سر گرفته شود.
امام جمعه اهرم افزود: لازمه حل مشکلات کنونی جامعه ایجاد امیدواری و آرامش است که با رونق تولید و اجرای درست سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان خنثی می شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.