به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی دوشنبه شب در نشست با برخی از مسئولان انتظامی استان بوشهر افزود: بخشی از سرقت های به عنف کشف شده در این مدت مربوط به سال های گذشته است.
وی اضافه کرد: همچنین در 9 ماه سال جاری 64 درصد از کل سرقت های عادی رخ داده در استان بوشهر کشف شده که سرقت موتورسیکلت 17درصد از مجموع این سرقت ها را شامل می شود.
واعظی ادامه داد: مجموع سرقت های عادی رخ داده در استان بوشهر در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش واحدهای مختلف پلیس 74 درصد از کل سرقت های موتورسیکلت در این استان در سال جاری کشف شده است.
وی افزود: 84 درصد کل سرقت های منزل در استان در 9 ماه سال جاری با پیگیری پلیس کشف شده و وقوع این جرم نسبت به مدت مشابه سال قبل 15درصد افزایش داشته است.
واعظی بیان کرد: در این ارتباط نیاز است شهروندان نکات ایمنی و خود حفاظتی را رعایت کرده و منزل مسکونی خود را به تجهیزات ایمنی مناسب مجهز کنند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: همچنین سرقت داخل اتومبیل در 9ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد افزایش داشته و کشفیات این نوع سرقت نسبت به وقوع آن 104 درصد رشد را نشان می دهد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.