به گزارش ایرنا، غلامحسین زیبا روز جمعه در حاشیه برگزاری جشن نشاط اجتماعی در روستای شیرینو از توابع شهرستان کنگان در گفت وگو با ایرنا افزود: طرح نشاط اجتماعی امروز در سه روستای چاه مجنون، بندر پرک و شیرینو به اجرا درآمد.
وی اظهار داشت: در این طرح جمع زیادی از اهالی روستاهای جنوبی شهرستان کنگان حضور داشتند و در برنامه های مختلف پیش بینی شده شرکت کردند.
زیبا، با تقدیر از مشارکت و استنقبال کم نظیر مردم و تلاش دهیاران و شوراهای اسلامی و سازمان های مردم نهاد گفت: طرح نشاط اجتماعی در اواخر هفته آینده در 2 روستای لاورده و لاورگل (دورترین روستاها به مرکز شهرستان کنگان و استان) برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: شور و نشاط و امید به آینده و میزان ارتباطات اجتماعی نقشی اثرگذار در اثربخشی و استفاده بهینه از سرمایه های اجتماعی دارد.
زیبا گفت: تقویت مشارکت اجتماعی همراه با شادابی و طراوت یکی ازنتایج مهم در اجرای این طرح است.
جمعی از اهالی روستای شیرینو که در طرح نشاط اجتماعی مشارکت کردند در بخش پایانی مراسم با حضور در هتل شیرینو به برگزاری مسابقات طناب کشی، حلقه و دیگر برنامه ها و فعالیت های ورزشی پرداختند.
درخواست شورای اسلامی و برخی شهروندان روستای شیرینو از مسئولان محلی برای در اختیار قرار دادن هتل شیرینو برای تفریح و نشاط روستاهای همجوار در روزهای پایانی هر هفته از حاشیه های طرح نشاط اجتماعی بود که با قول مساعد پیگیری از سوی بخشدار مرکزی همراه شد.
شیرینو بزرگترین روستای بخش مرکزی کنگان در 45 کیلومتری مرکز شهرستان و 265 کیلومتری مرکز استان بوشهر قرار دارد.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.