به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: از بدو این حادثه جریان هایی در داخل و خارج بدون درک شرایط روحی و ناراحتی خانواده ها سرنشینان آن در شبکه های مجازی راه افتاد که هیچ اعتمادی در آن وجود نداشت و فرصتی برای دشمنان و معاندان بود که بتوانند به نظام ضربه بزنند و به اهداف خود برسند.
وی اضافه کرد: انتقال محموله این کشتی به کره شمالی از شایعه های مطرح شده در فضاهای مجازی بود که جوامع استکباری و رسانه های معاند قصد سوء استفاده از آن علیه نظام داشتند که کره جنوبی دربرابر آن موضع نشان داد.
وی به دیدار شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: لزوم توجه جهان اسلام به مسایل اصلی خود و دوری از مسایل فرعی و کم اهمیت و افشای ادعاهای دروغین و غیرواقعی آمریکا در ارتباط با حقوق بشر و مبازره با تروریسم از مهم ترین بیانات رهبری دراین دیدار بود که مسلمانان باید به آن اهتمام جدی ورزند.
رکنی حسینی اظهارکرد: جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سال ۲۰۰۸ نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم فلسطین بود که توانستند شکستی مفتضحانه بر آن رژیم غاصب وارد کنند.
امام جمعه گناوه در بخش دیگری از خطبه های این هفته به موضوع فضای نازیبای خیابان های این شهر اشاره کرد و گفت: تبلیغات و تزئینات کالاهایی که در خیابان ها نصب می شود در شان مردم نیست و با فرهنگ دینی ما سازگاری ندارد و باید متولیان امر بر آنها بجد نظارت کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.