به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: در مسائل اساسی جهان اسلام باید با صراحت جریان سازی و افکار جامعه اسلامی را به سمتی هدایت کرد که توطئه دشمن خنثی شود.
وی اضافه کرد: بسیاری از مسائل مهم جهان اسلام به واسطه توطئه جهان استکبار، مزدوران آنها و سردمداران حکومت سرزمین های اسلامی به فراموشی سپرده شده است.
صفایی بوشهری اضافه کرد: سکوت حاکم بر کشورهای مسلمان سبب شده دشمن در دشمنی بیشتر ورود کند و به هدف های خود برسد.
امام جمعه بوشهر با تاکید براینکه مساله فلسطین مهمترین مساله جهان اسلام است، گفت: رئیس جمهوری آمریکا با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک گام به سمت اسلام زدایی و نابودی اسلام در فلسطین قدم برداشته است.
وی اضافه کرد: با کمال تاسف امروز سکوت تلخی بر جامعه فلسطین و مسلمانان حاکم شده و خواص جامعه در این زمینه سخن نمی گویند.
صفایی بوشهری با تاکید بر موضعگیری مسلمانان علیه آمریکا گفت: رژیم اشغالگر قدس درحالیکه طرح نیل تا فرات را در سر می پروراند امروز از ترس دیوار به دور خود کشیده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت نپرداختن مسئولان به مسائل حاشیه ای اضافه کرد: مسئولان در حکومت داری با تمامی وجود به مردم خدمت کنند و از مسائل حاشیه ای بپرهیزند.
صفایی بوشهری گفت: پرداختن به مسائل حاشیه ای نه تنها مشکلات جامعه را حل نمی کند بلکه به مسائل و مشکلات نیز می افزاید و باعث انحراف فکرها می شود.
وی با تاکید بر باز بودن در اتاق مسئولان روی مردم اضافه کرد: مردم مطالبه و مشکل دارند و مسئولان باید پاسخگوی نیاز آنان باشند.
صفایی بوشهری گفت: امروز بیکاری، گرانی، مسائل اجتماعی، ضعف بنیه مالی و رشد میزان طلاق از جمله مشکلات مردم است.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: مردم ایران بی نظیر و شایسته خدمت هستند و باید حل مشکلات آنها در راس کارها قرار گیرد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.