به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر روز چهارشنبه در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و ترویجی هدف از امضای این تفاهم نامه است.
اکبر منصوری نسب افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر برای پیشرفت های علمی، آموزشی و پژوهشی خود تفاهم نامه های مختلفی را در استان بوشهر و کشور با مراکز علمی، آموزشی، تحقیقاتی و صنعتی منعقد کرده است.
وی ادامه داد: ارائه دوره های کوتاه مدت و راه اندازی، تکمیل و بهره برداری از مراکز آموزشی، تحقیقاتی و خدمات اطلاع رسانی نیز از موارد تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه است.
منصوری نسب اضافه کرد: بهره گیری از توانایی های شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان برای اجرای فعالیت های مشترک و انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج طرح های تحقیقاتی با نام مشترک نیز از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.
مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان گفت: بررسی پیشنهادهای برگزاری دوره های آموزشی، تهیه مسمتر عناوین تحقیقاتی مورد نیاز شرکت، بررسی طرح های تحقیقاتی پیشنهادی دانشگاه، تالیف و ترجمه کتاب و مقاله های مرجع و علمی مورد نیاز و غیره از جمله تعهدات شرکت شاخه زیتون لیان در برابر دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر است.
مسعود محبوبی با اشاره به اینکه شرکت بین المللی شاخه زیتون لیان تنها دارنده گواهینامه سورویانس از سازمان ملی استاندارد ایران در استان بوشهر است، افزود: عقد قرارداد برای اجرای موارد موافقت و تامین منابع مالی مورد نیاز، به رسمیت شناختن حق و حقوق معنوی دانشگاه در زمینه نتایج حاصل از فعالیت‌های مشترک نیز از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.
وی یادآور شد: مدت تفاهم نامه از زمان امضا برای پنج سال شمسی تعیین شده که با اعلام قبلی و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.
محبوبی تاکید کرد: امضای این تفاهم نامه هیچگونه تعهد مالی خاصی را برای شرکت و دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد نمی کند و همه هزینه‌ها حسب مورد بررسی و بین طرفین توافق می‌شود.
وی افزود: چنانچه اجرای پروژه‌های تحقیقاتی به دانش فنی یا اختراع منتهی شود، نتایج حاصل بطور مشترک به طرفین تعلق دارد.
دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر دارای 2 دانشکده دخترانه الزهرا(س) با 700 نفر دانشجو و پسرانه امام خامنه ای با یکهزار و 100 دانشجو است.
شمار رشته های این دانشگاه 15 رشته است که از این شمار 9 رشته مختص پسران و مابقی مربوط به دختران است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.