حسین شهبازی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: واحدهای تحویل شده شامل 110واحدی کنگان، 100 واحدی اهرم، 132واحدی خورموج، 42 واحدی گناوه، 56واحدی دیلم، 182واحدی برازجان، 201واحدی عالی شهر، 44 واحدی احمدی بوشهر و 80 واحدی بندر ریگ است.
وی اضافه کرد: همچنین 56 واحد نیز در دست احداث است که بزودی تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
شهبازی اضافه کرد: همچنین برای ساخت 400 واحد مسکونی خیرساز در استان بوشهر نیز زمین مورد نیاز تامین شده است که عملیات اجرایی آن سال آینده آغاز می شود.
وی در باره احداث مسکن برای خانواده های 2 معلول و بالاتر استان بوشهر گفت: سهم استان بوشهر در سال جاری 188 واحد است که از این شمار 113 واحد احداثی و 75 واحد تکمیلی است.
شهبازی ادامه داد: تاکنون 38 واحد از خانه های احداثی به بهره برداری رسیده است و 75 واحد نیز در دست ساخت است.
رئیس انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر گفت: براساس تفاهم نامه پنج جانبه بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، بهزیستی و انجمن خیرین مسکن ساز باید برای خانواده هایی که دارای 2 معلول و بالاتر و فاقد مسکن مناسب هستند واحد مسکونی احداث شود.
وی اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه بنیاد مستضعفان 150میلیون ریال، بنیاد مسکن 20میلیون ریال، بهزیستی 100میلیون ریال و انجمن خیرین مسکن ساز نیز 50 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت می کنند.
رئیس انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز افزون براین وظیفه اجرای طرح را نیز برعهده دارد.
شهبازی تاکید کرد: با توجه به اینکه تامین مالی انجمن خیرین مسکن ساز در اجرای این طرح باید توسط خیران صورت گیرد، انتظار می رود همکاری لازم در این زمینه انجام شود.
وی یادآور شد: خیران استان بوشهر تاکنون یک میلیارد و 150 میلیون ریال به این طرح کمک کرده اند که انتظار می رود در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.