به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تعزیزات حکومتی این شهرستان افزود: یکی ازمطالبه های همیشگی وبه حق مردم بویژه درفضاهای اجتماعی نبود رئیس دائم در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بود که این مشکل برطرف شد.
وی گفت: مدیران کل استان تنها تعلق به شهرستان بوشهر ندارند و باید برای برطرف کردن موانع وبررسی مسایل ومشکلات حوزه مدیریتی خود به شهرستان ها سرکشی کنند.
فرماندار دیلم با تقدیر از تلاش ماموران نیروی انتظامی درزمینه حفظ امنیت تاکید کرد: نیروی انتظامی درارایه مصاحبه وگزارش های خود درزمینه کشف کالای قاچاق وممنوعه ازمبادی ایست و بازرسی شهید موسوی که مربوط به مردم این شهرستان نبوده دقت لازم را انجام دهد.
وی اظهارکرد: معیشت مردم این شهرستان از دیرباز وابسته به دریا ودریانوردی بوده و درصورت هرگونه مشکل درامرصادرات و واردات از گمرک ، اقتصاد منطقه متلاشی خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر نیز با تقدیر از فرماندار پرتلاش این شهرستان گفت: با افزایش نیروی انسانی و حضوردائمی رئیس اداره تابعه این مدیریت در دیلم، خدمت رسانی به مردم فعال ترخواهد شد.
زهرا افضلی نیا افزود: باید با ارتباط و تعامل با تمامی دستگاههای اجرایی وعملکرد مثبت سیستم نگاه مردم به این دستگاه را تغییر دهیم .
در این آیین علیداد سوادکوهی به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان دیلم معرفی و ازتلاش وزحمات علی گشتاسبی نیا سرپرست سابق تقدیر شد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.