به گزارش ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر سه شنبه شب درآیین امضای این تفاهم نامه گفت:
همکاری‌های علمی و تحقیقاتی زمینه‌ساز توسعه صنعت در کشور است و پیشرفت صنعت دریایی و بندری کشور نیز برای پیشبرد اهداف خود بدون شک باید از گذرگاه علوم و فنون به روز علمی دنیا عبور کند.
وی بیان کرد: در این ارتباط امیدواریم دانشگاه آزاد بتواند به عنوان بازوان قدرتمند علمی، یاریگر این اداره در کسب عنوان نخستین بندر هوشمند و دیگر اهداف توسعه کشور باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: زمینه‌های بسیار خوبی برای گسترش ارتباط و تعامل دانشگاه آزاد و اداره‌کل بنادر استان بوشهر وجود دارد که با انعقاد تفاهمنامه بستر مطلوبی برای ایجاد تعامل و همکاری موثرتر این دو مجموعه فراهم شد.
اسماعیل عبداللهی افزود: دانشگاه آزاد بوشهر با تجهیزات و امکانات مناسب می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های جامعه را رفع و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه را فراهم کند.
وی ادامه داد: همکاری موسسه های علمی و آموزشی با واحدهای اشتغال زا و مولد از اهمیت بالایی برخوردار است که در چندسال اخیر شاهد اقدام های موثری در این زمینه هستیم.
عبدالهی افزود: همه زیرساخت‌ها و ظرفیت های لازم برای همکاری دانشگاه آزاد استان و اداره بنادر و دریانوردی فراهم است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
6043/7212**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.