به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند دوشنبه شب درجلسه شورای اداری استان بوشهر با حضور معاون رئیس جمهور درامور زنان و خانواده با گرامیداشت 19 دی سالروز قیام مردم قم علیه رژیم ستم شاهی و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی افزود:
هاشمی قبل از انقلاب در خدمت امام بود و بعد از انقلاب نیز در تمام عرصه هایی که کشور نیاز به جانفشانی داشت در عرصه حضور داشت.
وی بااشاره به اینکه فقدان یار امام و رهبری ایام سختی برای مردم ایران اسلامی رقم زد گفت:باتوجه به ظرفیت بالای این استان درتولید محصولات صنایع دستی برای معرفی این قابلیت پیشنهاد ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان بوشهر در تهران انجام شده است .
استاندار بوشهر افزود: راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی استان بوشهر در تهران زمینه اتصال به مراکز جمعیتی کشور و گسترش بازار را فراهم خواهد کرد.
وی بااشاره به اینکه در حوزه بانوان اقدام های خوبی در دولت تدبیر و امید انجام شده است تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار هستند به‌گونه‌ای که در 21 حوزه فعالیت دارند.
استاندار بوشهرگفت:زنان کارآفرین نشان داده اند اگر درست برنامه ریزی شود این قشر ظرفیت فوق العاده ای درکشور دارند و دستگاههای اجرایی نیز باید با همراهی زمینه بالندگی این قشر را بیشتر فراهم کنند.
گراوند ادامه داد: این استان افزون بر ذخائر عظیم گاز و کسب عنوان پایتخت انرژی در بخش‌های ذخائر دریایی، سواحل، کشاورزی و گردشگری نیز از ظرفیت بالایی برخوردار است اما مهمتر از این ظرفیت ها وجود نیروی انسانی توانمند در این استان است.
وی با اشاره به واگذاری پست‌‌های مدیریتی به بانوان شایسته و توانمند در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اضافه کرد: در دولت یازدهم 30 پست مدیریتی به زنان کارآمد و توانمند این استان واگذار شد و از ابتدای تشکیل دولت دوازدهم تاکنون نیز 24 انتصاب بانوان انجام شده است.
استاندار بوشهربا قدردانی از مدیران کل دستگاههای استان در توجه به واگذاری پست‌های مدیریتی به زنان شایسته گفت: در حوزه روستایی نیز 30 دهیار و یک شهردار ،استان بوشهر بانو هستند که نشان از قابلیت بالای زنان استان بوشهر و کارآمدی آنان است.
وی افزود:باتوجه به اینکه اعتماد به مسوولان باعث تحکیم پایه های نظام می شود همه قوا باید کمک کنند تا زمینه حل مشکلات در جامعه فراهم شود .
استاندار بوشهر گفت: شاخص های اقتصادی ارتقای چشمگیری داشته است هرچند بدلیل تحویل دولت با رشد منفی و دسیسه های دشمنان تا زمانیکه این مسیر اصلاح شود زمان بر است اما عزم دولت بهبود شرایط است و برای تحقق این مهم نیازمند همراهی همه قوا و ارکان نظام است.
وی افزود: کاهش اتکا به درآمدهای نفتی و افزایش درآمدهای مالیاتی رویکرد موفق دولت در بودجه ریزی است که باعث می شود تا درآمدهای سرمایه ای به سمت توسعه و پیشرفت کشور سوق داده شود.
گراوند یادآورشد: برون رفت از مشکلات اقتصادی که مورد قبول همه است نیازمند عزم ملی ، همدلی و همراهی عمومی است.
استاندار بوشهر اضافه کرد: جهت گیری بودجه سال آینده به سمت اشتغال و حل مشکلات جوانان است.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.