احمد لطفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این قرارداد به مدت یک سال با شرکت های بیمه گذار منعقد شده که در صورت بروز خطر احتمالی، شرکت بیمه گذار موظف به جبران همه خسارت های وارده به مددجویان است.
وی اضافه کرد: براساس تعهد بیمه گذار چنانچه سرپرست خانوار براثر حادثه ای فوت و یا دچار نقص عضو شود، پس از انجام مراحل قانونی تا سقف 150 میلیون ریال غرامت پرداخت می شود.
لطفی در باره میزان خسارت قابل پرداخت برای مسکن و لوازم منزل هر خانوار روستایی و شهری ناشی از حوادث و بلایای طبیعی گفت: برای هر خانوار روستایی تا سقف 200 میلیون ریال و شهری 350میلیون ریال غرامت مسکن و 100 میلیون ریال غرامت اسباب و لوازم منزل برای هر خانوار روستایی و 150 میلیون ریال برای خانوار شهری پرداخت می شود.
وی افزود: برای خانوارهای آسیب دیده در حوادث و بلایای طبیعی هزینه اجاره و اسکان موقت تا سقف 50میلیون ریال پیش بینی شده است که شرکت بیمه گذار موظف به پرداخت آن است.
لطفی با اشاره به اینکه همه مددجویان زیرپوشش دارای حساب قرض الحسنه نزد صندوق امداد ولایت هستند گفت: شرکت بیمه گذار هزینه جبران خسارت را به حساب مددجویان واریز می کند.
وی اضافه کرد: مددجویان زیرپوشش چنانچه در حادثه متحمل خسارت شوند می توانند با مراجعه به اداره محل سکونت خود پس از ارائه مدارک و تشکیل پرونده بیمه ای خاسرت دریافت کنند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.