به گزارش «خلیج فارس»؛ آبان ماه امسال و به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان، شورای شهر بوشهر با 6 رای مثبت و 3 رای ممتنع به کار غلامعلی میگلی نژاد پایان داد، آن هم در شرایطی که دو ماه پیش وی را در این سمت ابقا کرده بودند.
با این حال، میگلی نژاد عقیده داشت وی به دلیل سابقه ایثارگری از قانون بازنشستگی مستثنی می باشد و مصوبه شورا غیرقانونی است، موضوعی که در جوابیه روابط عمومی شهرداری به رسانه ها پیرامون تصمیم آن زمان شورا بازگو شد.
اینک خبر می رسد میگلی نژاد با پیگیری های که طی این مدت داشته، موفق به دریافت حکمی از سوی دیوان عدالت اداری برای توقف مصوبه شورا شده است.
رییس شورای شهر بوشهر صبح چهارشنبه به «خلیج فارس» می گوید: هنوز حکمی از دیوان عدالت به شورا ابلاغ نشده و ما بصورت شنیده یا از طریق فضای مجازی این موضوع را شنیده ایم.
ابوذر دهدار، درباره اینکه درصورت ابلاغ این حکم، واکنش شورا چه خواهد بود؟ اظهار داشت: پس از ابلاغ، باید متن حکم را دید و متناسب با آن اعضای شورا تصمیم گیری خواهند کرد.
با این حال شنیده می شود اعضای شورای شهر پنجشنبه نشستی غیرعلنی خواهند داشت تا موضوع حکم دیوان عدالت اداری و آینده شهرداری مرکز استان را به بحث و بررسی بگذارند.
گفته می شود یکی از پیشنهادات درباره این اتفاق این است که زمینه افزایش گزینه های شهرداری را فراهم نمود و میگلی نژاد هم در میان گزینه ها برای دریافت رای اعتماد از شورا قرار داد.
اما برخی حامیان میگلی نژاد در شورا معتقدند چون در حکم دیوان عدالت توقف مصوبه برکناری وی برای بررسی بیشتر بوده و احتمالا این بررسی زمان بر خواهد بود، به معنای بازگشت وی به شهرداری است و اضافه کردن وی در گزینه های شهرداری یا استنکاف از حکم صادره، تبعات قانونی برای شورانشینان دارد.
باید منتظر ماند و دید فرجام این داستان چه خواهد شد، داستانی که باعث شده شهرداری مرکز استان طی ماههای اخیر به شکل سرپرستی و در فضای روزمرگی اداره شود.
6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.