مردم استان دارالحماسه بوشهر با حضور در راهپیمایی صبح امروز اقدام آشوبگران در روزهای اخیر را محکوم کردند.

به گزارش ایلنا، مردم بوشهر امروز در مناطق مختلف با برگزاری راهپیمایی علیه اقدام‌های اغتشاشگران خروشیدند و با ولایت میثاقی دوباره بستند.

این راهپیمایی از ساعت 10 آغاز شد. راهپیمایان از خیابان امام خمینی رو به روی مدرسه حجاب تا میدان امام خمینی را پیمودند و با سردادن شعارهایی مانند"فتنه گران رسوایند  نوکر آمریکایند"، "مرگ بر فتنه‌گران خائن"، "سیلی زدیم به صورت آمریکا  با وحدت ملت آگاه ما"، "منافق - منافق این آخرین پیام است    ملت انقلابی آماده قیام است"، "تا پای جان حامی انقلابیم   پیرو رهبر و خط امامیم"، "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" ضمن محکوم کردن اقدام‌های اغتشاشگران، اعلام کردند مانند همیشه حامی حریم ولایت هستند و اجازه نمی‌دهند فتنه‌گران امنیت کشور را به خطر بیندازند.
 
این راهپیمایی با خواندن قطعنامه پایان یافت.
 
در این قطعنامه ضمن محکومیت آشوب‌های اخیر و دعوت همگان به بصیرت افزایی و تاکید بر حفظ اتحاد و یکپارچگی ملت، آمده است، ایران اسلامی بسان کوهی استوار و درختی تنومند که ریشه‌اش ثابت و استوار و شاخه‌هایش به عرش پیوند خورده با حمایت وسیع مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه به فضل الهی محکم و استوار تا قیام ظهور حضرت مهدی(عج) باقی خواهد ماند.
 
 در این قطعنامه همچنین علاوه بر درخواست از قوه قضاییه برای جدیت بیشتر در اجرای عدالت و مبارزه با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال، بر تلاش وافر قوه مجریه برای حل مشکلات معیشتی مردم، کاهش تورم، توجه ویژه به اشتغال و مبارزه با فساد اداری و اقتصادی و قوه مققنه برای نظارت بیشتر بر عملکرد متولیان امور و تصویل قوانین برای تحقق حقوق ملت تاکید شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.