به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز سه شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دیلم باحضور استاندار بوشهر افزود: با توجه به مشکلات مردم بویژه جوانان درحوزه اشتغال تلاش داریم موانع منطقه وِیژه اقتصادی در شمال استان بوشهر را برداشته تا منطقه رونق چشمگیری یابد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی نگاه و رویکرد استانداربوشهر را درزمینه رفع موانع تولید قابل تحسین دانست و گفت: کمیته پیگیری مصوبات این نشست دراین استان باید تشکیل شود.
وی افزود: با توجه به اینکه 80 درصد معیشت مردم این مناطق از طریق دریا ودریانوردی، تامین می شود، انتظار داریم در روند تخلیه و بارگیری کالای همراه ملوان تسهیل شود.
فرماندار دیلم گفت: این شهرستان با دارابودن 65کیلومتر مرز آبی، بیشترین ظرفیت برای توسعه گردشگری را داراست.
حسن اسماعیلی افزود: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و فرمایش مقام معظم رهبری ستاد اقتصاد مقاومتی درشهرستان فعال شده است.
وی اظهارکرد: با نگاه ویژه دولت و انگیزه ایجاد شده برای سرمایه گذار بخش خصوصی، پنج طرح درحوزه اقتصاد به دریا با سرمایه گذاری بیش از 500 میلیارد ریال دردهه مبارک فجر در شهرک صنعتی دیلم به بهره برداری خواهد رسید.
اسماعیلی گفت: 10هزار هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان با آغاز بکار سد دره امیری آبیاری و زیر کشت خواهد رفت.
فرماندار دیلم افزود: یکی از برنامه هایی که برای ایجاد اشتغال و جذب گردشگر در این شهرستان نیاز است تسریع در روند اخذ مجوزات لازم برای راه اندازی کشتی تفریحی به مقصد کویت است.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.