به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی شنبه شب به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلای شهدای محراب بندر دیر افزود: فتنه سال 1388 از آزمون های سختی بود که در این مواقع فقط بصیرت به داد انسان می رسد و 9 دی روز دفاع از ولایت بود که فتنه و فتنه گران را سرکوب کرد.
امام جمعه دیر اظهارداشت: بنای عده ای بر فراموشی این روز بزرگ است و عده ای دیگر می خواهند که عنوان بیان فتنه در جامعه مطرح نباشد و فتنه را تحریف کنند.
وی گفت: در فتنه سال 88 عده ای کار فتنه گری را شروع کردند و دیگران میدان دار شدند و آشوب به پا کردند.
حسینی بیان کرد: فتنه گران دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و بحث اعتراض به انتخابات نبود و شعار ساختارشکن سر می دادند و عده ای جوان هم تقلب در انتخابات را باورشان شده بود.
امام جمعه دیر در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح با فرق تخریب با نقد منصفانه در جامعه پرداخت و گفت: در جامعه مشکلاتی همانند تورم، گرانی و ته لنجی وجود دارد و بارها از طریق تریبون نماز جمعه و در جلسات مختلف مشکلات مردم به گوش مسئولان می رسانیم و می دانیم که مردم مشکل دارند و مسئولان هم باید پاسخگو باشند و برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.
وی اضافه کرد: اگر چه ایراداتی به عملکرد سه دستگاه مجریه، مقننه و قضاییه وجود دارد اما نقد باید منصفانه و بدور از تخریب دستگاه باشد و ملت ایران با هیچ کس عقد و اخوت نبسته و تا زمانی که مسئولان در خط رهبری و ولایت فقیه حرکت می کنند آنان را قبول دارند و اگر عدول کردند دست رد به سینه آنان خواهند زد.
حسینی ادامه داد: عده ای این روزها عملکرد نظام و مسئولان را سیاه نمایی می کنند و با این کارشان بهانه به دست فتنه گران، ساکتان فتنه و حامیان فتنه داده اند.
وی گفت: گرامیداشت روز 9 دی دارای اهمیت بسزایی است و مقام معظم رهبری بزرگداشت روز 9 دی را مورد تاکید قرار داده که نباید بی تفاوت از کنار آن بگذریم.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.