به گزارش ایرنا سرهنگ حمید خرمدل روز شنبه در همایش 9 دی در مصلای شهر کنگان افزود: همراهی مردم با مسئولان تا زمانی است که آنها در خط و مسیر ولایت و آرمان های امام (ره) و شهیدان باشند.
وی با تحلیل فتنه 1388 و تلاش دشمنان با کمک فریب خوردگان و برخی عناصر عنود داخلی برای ضربه زدن به نظام بیان کرد: خسارت های هشت ماهه فتنه گری به مراتب سخت تر از خسارات دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هشت ساله بود.
جانشین سپاه امام صادق (ع) بوشهر افزود: با وجود تلاش فتنه گران و حامیان آنها برای زیر سئوال بردن اصول خدشه ناپذیر انقلاب و ضربه زدن به نظام دینی، خروش میلیونی آحاد مردم و جریانات و طیف های مختلف سیاسی و فرق و مذاهب در 9 دی 1388 خط بطلانی بر اندیشه های ناپاک فتنه گران و اربابانشان کشاند.
سرهنگ خرمدل گفت: مردم ما ثابت کردند در دفاع از اصول، ارزشها و آرمان های انقلاب با کسی تعارف ندارند و برای آنها اصولگرا و اصلاح طلب فرق نمی کند و هر کسی با هر طیف و جناحی بخواهد مقابل این اصول بایستد ملت هم تمام قد مقابل آنها خواهند ایستاد.
وی مدیران انقلابی، دلسوز، خدوم، متعهد و متخصص را نیاز اصلی جامعه دانست و با تاکید بر اینکه نبایستی تخطی و تخلف برخی مدیران را به نام همه ثبت و همه را به تعبیر مقام معظم رهبری با یک چوب راند به مساله پاسخگویی مسئولان و پرهیز از فرافکنی توسط آنان اشاره کرد و اظهار داشت: همه مدیران در سطوح مختلف مملکتی در قوای سه گانه بایستی پاسخگوی مطالبات مردم باشند و از گرفتن ژست اپوزیسیونی اجتناب کنند.
خرمدل، فتنه اقتصادی را طرح جدید دشمن برای براندازی نظام دانست و با تاکید بر ضرورت بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان اظهارکرد: هرگونه کوتاهی در این مسیر و حرکت در مسیر ناامید کردن مردم به منزله فتنه انگیزی و فتنه گری است که باید با آن برخورد کرد.
در این آیین که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسئولان حضور داشتند، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی ضمن اعلام انزجار از فتنه گران، حامیان غربی و عربی آنها بر لزوم پیروی و اطاعت از فرامین رهبر فرزانه و معظم انقلاب تاکید کردند.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.