به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی آشناگر روز شنبه در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای جمعه این شهر افزود: فتنه سال 1388 از پیچیده ترین بحران های انقلاب و حرکتی هدایت شده بود که دشمنان و فتنه گران در مدت هشت ماه به بهانه تقلب در انتخابات، قصد براندازی نظام را داشتند که با روشنگری مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه مردم نقشه های شوم آنان شکست خورد.
وی اظهارکرد: ایجاد اختلاف در میان جامعه، تشویش اذهان عمومی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات و عاشورا و امیدوارکردن دشمنان گوشه ای دیگر از اعمال ناپسند و جنایت هایی بود که در فتنه 88 با حمایت های نظام سلطه صورت گرفت.
امام جمعه موقت گناوه گفت: رهبرمعظم انقلاب در سال 88 بارها با بیانات شیوای خود ماهیت و حقیقت پشت پرده تلاش فتنه گران و بیگانگان را به مردم روشنگری کرد.
وی افزود: همگان باید رهنمود و توصیه های رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهند و هرکس دراین راه قرار نگرفت، دشمن و فتنه گر است.
آشناگر گفت: آن کسی که سنگ اندازی به نهادهای انقلابی می کند و یا با خباثت تمام اعلام می کند 'ما هم نظری داریم' در مسیر فتنه گری و دشمن گام برمی دارد و باید هوشیار و آگاه باشیم.
امام جمعه موقت گناوه اظهارکرد: کسانی که دشمنی با نظام و رهبری و مردم فهمیم دارند و خود را مدعی می دانند در مسیر انقلاب نیستند و باید همواره با بصیرت و هوشیاری در برابر آنان ایستادگی کنیم.
وی افزود: حماسه 9 دی روزی بسیار مهم در تاریخ انقلاب و یادآور حماسه عظیم و ماندگار مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از نظام و ولایت بود و باید درس عبرتی برای آحاد جامعه باشد.
در این برنامه شرکت کنندگان با شعار ' فتنه گر بی حیا ننگت باد نوکر آمریکایی شرمت باد،' ما ذوالفقار حیدریم مطیع امر رهبریم، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و فتنه گر حماسه 9 دی را گرامی داشتند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.