به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: با کمال تاسف عده ای در داخل کشور نیز در راستای هدفهای دشمن گام برمی دارند و با متهم کردن، دروغ گفتن و افترا زدن آب در آسیاب دشمن می ریزند.
وی تصریح کرد: ملت هوشیار و با بصیرت ایران حرکت برخی از سیاسیون و خواصی که در راستای هدفهای دشمن گام برمی دارند را محکوم می کنند.
هاشمی تاکید کرد: همه مدیران جمهوری اسلامی خدمات مهمی انجام داده و البته صدمه هایی هم زدند که باید خدمات دولتی ها، قضایی ها و مجلسی ها سیاستگذاری شود.
وی یادآور شد: افرادی که در راستای منافع، مطامع و جاه طلبی خود، گروه، حزب و هدفهای دشمن برای ناامیدی مردم برنامه ریزی می کنند بی تقوا، دین آنها سیاسی و انصاف را رعایت نمی کنند.
هاشمی اضافه کرد: آن کسانی که کشور در اختیار آنها هست و بوده دیگر حق ندارند برعلیه کشور حرف بزنند.
وی با تاکید بر نقد منصفانه، عاقلانه و آگاهانه افزود: انقلابی بودن یعنی حرکت در مسیر و خط رهبر معظم انقلاب و امام راحل است.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: نمی شود یک نفر همه کاره کشور باشد و در دهه دوم که مسئولیتی ندارد تبدیل به مخالفان کشور باشند.
هاشمی با بیان اینکه ملاک حال فعلی افراد است یادآور شد: حضور ملت در آئین 9 دی ماه تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و پاسخی دندان شکن به حرکت برخی از افراد سیاسی است که برخلاف هدفهای انقلاب حرکت می کنند.
وی تاکید کرد: محور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت فقیه است و این آقایان و برخی از افراد سیاسی که دل مردم، رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدا را خون می کنند جایی در بین مردم ندارند.
هاشمی اضافه کرد: مردم به افرادی که در خط امام راحل، رهبر معظم انقلاب و ارزشهای انقلاب حرکت می کنند احترام می گذارند و اگر به این بازیهای بچه گانه ادامه دهند منفور ملت خواهند بود.
وی با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت است گفت: عده ای به بهانه تقلب در انتخابات سال 88 با هدایت و حمایت بیگانگان درصدد به مخاطره انداختن انقلاب بودند ولی با حضور عاشورایی مردم فهیم ایران در 9 دی آتش این فتنه فرونشست.
هاشمی اضافه کرد: هدف از آشوب سال 88 که در داخل کشور از سوی برخی بازی خوردگان بی بصیرت هدایت می شد در ظاهر به بهانه ابطال انتخابات رقم خورد ولی هدف براندازی نظام بود.
وی تاکید کرد: آشوب سال 88 خسارتهای مادی، معنوی و حیثیتی زیادی برای نظام در داخل و در سطح بین الملل به دنبال داشت.
هاشمی یادآور شد: بی بصیرتی برخی از خودفروختگان داخلی به جمهوریت و اسلامیت نظام حمله شد ولی با هوشیاری مردم ایران این فتنه خنثی شد.
وی تصریح کرد: با بازخوانی فتنه 88 و توجه به نکته های این واقعه باید نسبت به رفتارها و فتنه های جدید بی تفاوت نبود و هوشمندانه در راستای اهداف نظام حرکت کرد.
در روز نهم دی ماه سال 88 مردم تهران و سایر استان های کشور در اعتراض به فتنه ایجاد شده پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند؛ نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا 19 دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.
6047/1352
**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: نوشین مطلبی خواه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.