به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی چهارشنبه شب بمناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای جمعه بندرگناوه افزود: ملت غیور ایران در 9 دی 88 بابصیرت و آگاهی حماسه ای درخشان در تاریخ انقلاب به ارمغان گذاشت .
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت 9 دی برای زمینه حضور مردم و بستن پرونده فتنه گران در داخل کشور و تودهنی زدن به آمریکا ایجاد شده که باید درمسیر سازندگی، رشد و اعتلای جامعه اسلامی قرار گیرد.
وی گفت: در فتنه 88 دشمنان اصل نظام ،اسلام و ملت رشید ایران را نشانه گرفته بودند که پس از 8 ماه با درایت رهبری و حضور پرشور و گسترده میلیونی مردم در 9 دی تمامی نقشه های آن برملا و خنثی شد.
زاکانی افزود:هرکسی توطئه علیه انقلاب و خیانت به امام ، میراث امام و شهدا کند در برابر راهی که ملت در 9 دی انتخاب کردند قرار خواهد گرفت.
وی گفت:ملت دلداده اسلام و پیرو رهبر و دنبال اعتلای ایران اسلامی است و با هیچکس عقد اخوت نبسته و هر جا انحرافی و خروج از خط اصیل اسلام و خدمت صادقانه به مردم صورت گیرد ، ملت ایران بر نخواهد تابید و در برابر آنان می ایستد.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:ملت بجز خدمات صادقانه را که رهبرمعظم انقلاب بارها بر آن تاکید داشته بر نمی تابد و در برابر هرگونه انحرافی و تخلفی که به منافع نظام و انقلاب خدشه وارد کند خواهد ایستاد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت اله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.