به گزارش ایرنا، طاهره شمشیری روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: تاکنون 2 بار با شهرداری مکاتبه شده که لیست کامل قراردادها، تاریخ مناقصه و مزایده های شهرداری و هزینه دریافتی محل حذف پارکینگ را به شورای شهر اطلاع رسانی کند ولی تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی بیان کرد: در صورت ارسال نشدن موارد یاد شده به شورا بر حسب اختیار قانونی خود تا هفته آینده درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری ارائه می شود.
شمشیری ادامه داد: حق نیم درصد کتابخانه های عمومی شهر بوشهر از درآمد شهرداری نیز پرداخت نشده و در صورت پرداخت نشدن با گرفتن دستور قانونی این میزان برداشت می شود.
وی یادآور شد: این مبلغ در صورت برداشت با دستور قانونی برای کل استان هزینه می شود از این رو انتظار است با پرداخت بموقع سهم کتابخانه ها باعث شویم تا برای توسعه فرهنگ کتابخوانی این اعتبار در شهر بوشهر هزینه شود.
شمشیری همچنین با تاکید بر ضرورت آماده شدن شهرداری بوشهر برای ارائه خدمات نوروزی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز شهرداری بوشهر باید بسته فعالیت های نوروزی خود را تدوین و برای تصویب به شورا ارسال کند.
وی یادآور شد: همچنین انتظار می رود با توجه به اینکه در فصل تدوین بودجه سال آینده شهرداری هستیم روند ارسال بودجه و تعرفه درآمدی سال آینده شهرداری بوشهر تسریع شود.
دیگر عضو شورای شهر بوشهر گفت: ایجاد پارکینگ طبقاتی در گاراژ دریابگرد در مرکز شهر بوشهر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان است که در بودجه سال 1396 نیز اعتبار مناسبی برای آن پیش بینی شده باید تعیین وضعیت شود.
ندا عبدالله زاده ادامه داد: براساس اعلام شهردار سابق بوشهر طراحی اولیه آن نیز آماده و قرار بود به شورا ارسال شود که تاکنون این مهم محقق نشده است.
وی ادامه داد: طرح احداث زمین چمن مصنوعی محله جبری بوشهر نیز مدت هاست تعطیل شده که انتظار می رود زمینه اتمام این طرح فراهم شود.
عبدالله زاده ادامه داد: وضعیت سنگفرش خیابان انقلاب نیز به عنوان یکی از دغدغه های جدی اعضای شورا، شهروندان و کسبه تردد در این خیابان دچار مشکل کرده است.
وی گفت: مقرر شده بود عملیات بهسازی بر اساس مصوبه شورا آغاز شود ولی تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
7212/6043*8
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.