عبدالعلی صیادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از زمان حادثه زلزله در کرمانشاه مردم نوعدوست این شهرستان شامل بازاریان، فرهنگیان و دانش آموزان همراه با دیگر اقشار سایر نقاط کشور با ابراز همدردی با زلزله زدگان در کمک رسانی به هموطنان خود مشارکت گسترده کرده و تاکنون سه محموله به این مناطق ازطریق این جمعیت ارسال شده است.
وی اظهارکرد: 28 هزار و 972 بطری آب، چهار هزار و 114 تخته پتو، 6 هزار و 116 دست لباس مختلف، 14 هزار و 766 انواع کنسرو، 384 بطری روغن مایع، 240 عدد چراغ اضطراری به ارزش ریالی چهار میلیارد و 56 میلیون ریال از عمده کمک های مردمی این شهرستان به هموطنان زلزله زده غرب کشور بوده که ازطریق هلال احمر ارسال شده است.
وی اظهارکرد: کمک های نقدی جمع آوری شده مردم که به حساب 99999 جمعیت هلال احمر واریز شده به میزان 36 میلیون و 750 هزار ریال بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه به میزان کمک های اهدایی فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان اشاره کرد و گفت: 113 تخته پتو، 230 دست لباس، اسباب بازی، لوازم التحریر، فلاکس چای و برنج از عمده این کمک هاست.
وی اظهارکرد: یک گروه از جمعیت هلال احمر این شهرستان نیز درقالب تیم سحر (سامانه حمایت روانی پس از بلایا) به همراه اکیپ هلال احمر استان بوشهر به مدت 10 روز در مناطق زلزله زده کرمانشاه مستقر شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.