به گزارش ایرنا، فیروز کریمی یکشنبه‌شب پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی از تیم‌های بسیار خوب لیگ است ولی در این دیدار علاوه بر شناخت خوب از این تیم، شانس نیز با تیم گسترش فولاد یار بود.
وی بیان کرد: در این دیدار پارس جنوبی جم موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد ولی با درخشش دروازه‌بان ما راه به جایی نبرد.
کریمی افزود: در مجموع ۱۰ بازی گذشته که در گسترش فولاد تبریز کار کردم به اندازه دیدار با پارس جنوبی جم متحمل فشار نبودیم.
وی ادامه داد: هوشیاری بازیکنان گسترش فولاد و شناختی که از این تیم داشتیم باعث شد تا در این مسابقه به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند و جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشیم.
کریمی بیان کرد: در دقایقی از بازی به دلیل مسائل تاکتیکی و در دقایقی از بازی نیز با فشاری که با ما وارد شد مجبور به عقب نشینی شدیم.
وی در ارتباط با سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: مهدی تارتار از مربیان بسیار خوب است که تاکنون موفق به کسب نتیجه های ارزشمندی برای تیم خود شده است.
کریمی در ارتباط با هواداران پارس جنوبی جم اظهار کرد: تماشاگران شهر جم نمونه هستند و تاکنون با حمایت های خود نقش بسزایی در موفقیت تیم پارس جنوبی ایفا کرده اند.
وی در پاسخ به سوالی در مورد حریفان تیم ملی در دور مقدماتی جام جهانی بیان کرد: با وجود اینکه تیم ملی با قاطعیت به جام جهانی صعود کرده ولی اکنون باید متناسب با امکانات و ظرفیت‌ها از این تیم انتظار داشته باشیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.