به گزارش ایرنا، غلامرضا ناطقی پور روز شنبه در آیین افتتاح این برنامه گفت: زمینه اصلی طرح نشاط اجتماعی استفاده از ابزار هنری ازجمله تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و دیگر رشته‌های هنری می‌توانند وسیله ای مهم برای نشاط اجتماعی در جامعه باشد.
وی اضافه کرد: در طرح نشاط اجتماعی شادی و نشاط در ارتباط با مشکلات مختلف و حاد جامعه و قشرهای گوناگون آن بویژه جوانان مورد توجه قرار خواهد گرفت که با برنامه ریزی جامع و کامل به سوی جامعه ای با نشاط پیش خواهیم رفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر استان بوشهر در باره نمایشگاه نقاشی اظهار داشت: نمایشگاه طراحی و نقاشی با حضور جمعی از هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی ارغوان شهر بردستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر در محل گالری مجتمع نفت شهر دیر با حضور مسئولان شهرستان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت که این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان به هنر نقاشی دایر است.
ناطقی پور گفت: این نمایشگاه شامل 38 اثر در رشته های طراحی با مداد و ذغال، آبرنگ، پاستل و رنگ روغن است و بازدید برای عموم آزاد است.
وی بیان کرد: با حمایت و تقویت سازمان های مردم نهاد در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و اعتماد به جوانان جامعه ای با نشاط خواهیم داشت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر افزود: با همکاری گروه هنری سین دیر به مناسبت طرح نشاط اجتماعی هر هفته فیلم های سینمایی در تالار فرهنگ دیر اکران خواهد شد که شاهد حضور گسترده مردم برای دیدن فیلم است.
وی با توجه به تأثیر رسانه ها در جامعه اظهار کرد: برای ایجاد یک زندگی درست شهری باید از ابزار سینما و رسانه های مدرن استفاده درست و موثر داشته باشیم.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.