به گزارش ایرنا، اکبر توسلی بعد از ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اعتبار تملک دارایی شهرداری بوشهر از 100 میلیارد ریال سال 88 به 9میلیارد ریال در سال گذشته کاهش یافته است.
وی انتقال راه ارتباطی مسیر گمرک و اداره بندر بوشهر به نقطه‌ای دیگر را از جمله مطالبه های مردم این شهر عنوان کرد و گفت: روزانه افزون بر یک هزار و 500 کامیون و تریلر برای حمل بار وارد گمرک بوشهر می‌شود که منجر به بروز مشکلاتی در حوزه ترافیک، آلایندگی هوا، زیست محیطی و نامناسب شدن مبلمان شهری می شود.
توسلی ادامه داد: تردد این میزان وسائط نقلیه سنگین افزون بر ایجاد خسارت به تاسیسات و منظر شهری باعث سلب امنیت، آسایش و آرامش مردم نیز می شود که انتظار می رود با اجرای خروجی دوم بوشهر مسیر جدیدی برای تردد کامیونها تعیین شود.
عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر ایجاد شهرک حمل و نقل در محدوده شهر بوشهر بیان کرد: با ایجاد این شهرک بخشی از مشکلات مردم و تردد کامیون‌ها برطرف می‌شود.
وی گفت: به سبب محدودیت فضای شهری، مناطق هفت گانه حوزه جنوبی شهر بوشهر توسعه یافته است که لازم است زیرساخت‌های مورد نیاز مردم در این مناطق تامین شود.
توسلی همچنین بر ضرورت اجرایی شدن شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق جنوبی بوشهر تاکید کرد.
وی با تاکید بر تکمیل پروژه تقاطع غیرهم‌سطح بوشهر در میدان آزادی بر اساس برنامه زمان‌بندی ادامه داد: تکمیل رینگ خروجی شهر بوشهر از محله سرتل به جاده نیروگاه و از آنجا به میدان غدیر باید بطور جد دنبال شود.
7212/6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.