به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فر روز یکشنبه در نشست با مسئولان ورزش بانوان استان بوشهر افزود: 80 درصد از هیات های ورزشی این استان جزو 10 هیات برتر کشور هستند و از 45 هیات ورزشی استان بوشهر 22 هیات در رده های ثابت تیم های ملی رشته های مختلف فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: در بحت زیر ساخت ها نیز فضای های مناسبی در اختیار ورزشکاران استان بوشهر قرار گرفته و در آینده نزدیک فضا های جدید با توجه به نیاز ورزش استان احداث می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود یادآورشد: نخستین المپیاد ورزشی بانوان که با هدف کشف استعدادهای ورزشی بانوان در سال 1394برگزار شد باز خورد خوبی در فعال شدن بیش از پیش فعالیت های ورزشی بانوان داشت که انتظار است امسال نیز بتوانیم دومین دوره این المپیاد ورزشی بانوان را در 12 رشته برگزار کنیم.
وی گفت: باتوجه به محدودیت اعتبارات دولتی انتظار می رود با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی روند اجرای طرح های ورزشی نیمه تمام استان بوشهر سرعت بیشتری بگیرد.
بهروزیان فر ادامه داد: طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی از سیاست های دولت است که در این ارتباط طرح های نیمه تمام استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: در این زمینه تسهیلاتی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی تعریف شده که این امر می تواند کمک خوبی برای سرمایه گذاران باشد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.