به گزارش ایرنا، حسین آردن روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ساعت 16:07 روز جمعه 24 آذرماه گزارشی از مفقود شدن 2 پزشک کوهنورد (بدون اشاره به جزئیات بیشتر این پزشکان ) در مسیر صعود به قله بیرمی واقع در منطقه خاییز شهرستان تنگستان به پایگاه اورژانس جاده ای 115 گادویی مخابره شد.
وی بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش با توجه به تاریک شدن هوا، امکان اعزام بالگرد اورژانس 115 میسر نبود بنابراین اپراتور اورژانس 2 دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات لازم را به همراه یک گروه چهار نفره از تکنسین های اورژانس 115 به محل دقیق صعود اولیه اعزام کرد.
آردن یادآور شد: گروه های اعزام شده در کمترین زمان ممکن در محل صعود اولیه حاضر شدند و با توجه به اینکه کوهنوردان دستگاه جی پی اس در اختیار نداشتند و از مکان دقیق خود آگاه نبودند، عملیات جست وجو با کمک نیروهای پلیس 110 و هلال احمر آغاز شد.
آردن ادامه داد: افراد حادثه دیده پس از چندین ساعت جست وجو توسط نیروهای امدادی با کمک تماس های مکرر اپراتور اورژانس با آنها برای شناسایی دقیق محل، نجات یافته و توسط تکنسین های اورژانس 115 به آمبولانس انتقال یافتند.
وی اظهار داشت: با توجه به تاریکی هوا و سخت گذر بودن مسیر این عملیات 10 ساعت به طول انجامید و مصدومان برای درمان به بیمارستان شهدای خلیج فارس انتقال یافتند.
این پزشکان از اعضای کادر پزشکی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر هستند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.