عبدالرضا جلال پور روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از مسئولان مربوطه انتظار داریم که نسبت به کنترل و رفع بوی نامطبوع اقدام و یا تا برطرف نشدن مشکل از فعالیت آنان جلوگیری شود.
وی اظهارکرد: چندین واحد مرغداری که در بخش مرکزی این شهرستان بدون درنظرگرفتن مسایل کارشناسی ایجاد شده، اهالی روستاهای همجوار را با مشکلات زیست محیطی روبرو کرده و از این موضوع ناراضی شدند.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی گناوه گفت: اهالی چشمه و گودری، بهمنیاری غربی، اسلام آباد، محمدصالحی، چاهبردی، قلعه حیدر و بینک از روستاهایی هستند که از بوی نامطبوع مرغداری ها رنج می برند.
بخشدارمرکزی گناوه گفت: بخشداری بصورت مکتوب از جهادکشاورزی و بهداشت و درمان خواسته تا نسبت به مشکل ایجاد شده در روستاهای موردنظر ورود کنند.
دانیال اسفندیاری افزود: برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع ایجادشده، نیازاست مرغداری ها سیستم برطرف کننده دفع بوی بد نصب کنند.
مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: حل مشکل بوجود آمده نیاز به نظریه کارشناسی تخصصی دارد که بدین منظور نشستی بزودی با حضور کارشناسان فنی در بخش امور دام این مدیریت، دستگاههای ذیربط و واحدهای مرغداری برگزار خواهدشد.
امان الله حیدری افزود: تعداد 36 واحد مرغداری فعال دراین شهرستان وجود دارد که نیمی از آنان در بخش مرکزی هستند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.