به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: مسئولان بدانند که چندماه است که ته لنجی در گمرک این بندر تعطیل شده و مردم معیشت زندگی و حرفه مردم منطقه با مشکل روبرو شده است.
وی دربخش دیگر از خطبه های نماز جمعه بیان کرد: با توجه به اهمیت اتصال استان بوشهر به خط ریلی انتظار می رود مسئولان به نحوی تصمیم گیری کنند که کل استان از این امکان بهره مند شوند.
حسینی ادامه داد: مسئولان باید با دوراندیشی و عزم راسخ زمینه اتصال استان به خط ریلی را به عنوان یکی از حقوق اصلی این استان دنبال کنند.
وی با اشاره به 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: دشمن از دیرباز با توطئه های مختلف درصدد است که حوزه و دانشگاه در مقابل هم قرار گیرند.
حسینی با اشاره به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر جابه جایی پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت المقدس اظهار کرد: این تصمیم رئیس جمهوری آمریکا ابلهانه و از روی عجز و ناتوانی است و با این کار آبروی خود را در جهان برد.
وی تاکید کرد: امروز آمریکا با این کار در انزوای کامل قرار گرفت و اروپایی ها در مقابل آنها قرار گرفتند.
حسینی در ارتباط با زلزله هفته های اخیر در کشور و شهرستان دیر گفت: زلزله از آیات الهی است که باید به یاد خدا باشیم و مسئولان و مردم باید به وظایف خود در بعد پیشگیری و بکارگیری مسائل فنی ساختمان و بازسازی بافت های فرسوده تلاش کنند تا خسارت ها کاهش پیدا کند.
امام جمعه دیر در باره هفته پژوهش بیان کرد: پژوهش و تحقیق مساله ای مهم و حیاتی در جامعه است که توسعه علمی و صنعتی بدون پژوهش میسر نمی شود و موتور محرک پیشرفت و توسعه است.
امام جمعه دیر در باره برجام گفت: ایران اسلامی به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده است اما آمریکایی ها بارها بصورت فاحش برجام را نقض کرده اند و مدعی و طلبکار هم هستند.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.