به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اقدام رژیم اشغالگر قدس حرکتی برای نا امن کردن خاورمیانه، ایجاد بحران جدید در منطقه، نقض قوانین بین المللی، حمایت همه جانبه از این رژیم و به رسمیت شناختن قتل عام مردم مظلوم فلسطین است.
وی با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان و متعلق به جهان اسلام است گفت: همه مسلمانان باید از این سرزمین مقدس پاسداری و در مقابل تصمیم های نسنجیده رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا مقاومت و این اقدام ابلهانه را محکوم کنند.
سروستانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که حیات خود را با ظلم، ستم، خونریزی و آواره کردن مردم مظلوم فلسطین آغاز کرده و هر چقدر به ظلم، جنایت و خشونت خود ادامه دهد بین ملت های مسلمان منفورتر می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این حرکت جاهلانه دولت آمریکا در حقیقت نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه را کلید زده و گامی برای انحلال این رژیم برداشته است.
وی تصریح کرد: امید می رود امت اسلامی با هوشیاری، بیداری و دشمن شناسی مانع از رسیدن دشمنان اسلام به هدفهای شوم خود شوند و رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.