به گزارش ایرنا، عباس برزگرزاده روز دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی افتتاحیه مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی استان بوشهر افزود: امروز جامعه مستعد و تشنه آموزش‌های اجتماعی درمورد مهارت‌های زندگی است و همه دستگاه‌های فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد باید در این زمینه فعال شوند.
وی بیان کرد: محور اصلی طرح نشاط اجتماعی آموزش‌های اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که ابزار هنری شامل تئاتر، موسیقی و دیگر رشته‌های هنری می‌توانند وسیله ای مهم برای انتقال این آموزش‌ها باشد.
برزگرزاده با اشاره به اینکه طرح نشاط اجتماعی برند مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان است خواستار حضور موثر وپررنگ همه دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی در اجرای این طرح مهم شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مراسم افتتاحیه مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی استان بوشهر 14 آذر در آستانه میلاد با برکت پیامبر صلح و رحمت حضرت محمد(ص) آغاز می‌شود.
وی گفت: این آئیندر سالن 2 هزار نفری شهر بوشهر و با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار می‌شود که استاندار بوشهر و مشاور وزیر کشور و معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور از مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه هستند.
برزگرزاده با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی تا اسفند 96 ادامه دارد افزود: این طرح با مشارکت دستگاه‌های مرتبط، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر در تمامی شهرها و روستا های استان بوشهر برگزار می‌شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.