به گزارش ایرنا، مهدی تارتار دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم برابر مشکی‌پوشان مشهد افزود: انتظار داریم در مسابقه فردا نیز که شهر جم میزبان است، همچون هفته‌های گذشته شاهد حضور گسترده هواداران در ورزشگاه باشیم.
وی بیان کرد: بازی سختی را فردا مقابل تیم مشکی‌پوشان خواهیم داشت و این تیم بطور حتم برای کسب امتیاز مقابل ما بازی خواهد کرد که این شرایط بازی را برای پارس جنوبی جم دشوار می کند.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه بردن در این مسابقه تفاوتی با برد مقابل پرسپولیس و دیگر تیم‌ها ندارد، اضافه کرد: از هواداران می‌خواهیم که همانند بازی با پرسپولیس ورزشگاه را پر و از تیم خود حمایت کنند.
وی با اشاره به رایگان بودن این مسابقه خواستار حضور گسترده هواداران در ورزشگاه شد و افزود: بازیکن محروم در این مسابقه نداریم و تنها امید سینک به دلیل مصدومیت به این دیدار نمی رسد.
تارتار، به پنالتی‌های از دست رفته این تیم در بازی های گذشته اشاره کرد و گفت: بسیاری از تیم ‌ها پنالتی از دست می‌دهند و پنالتی هم جزئی از بازی است.
وی افزود: با این شرایط هر بازیکنی که در تمرین ها بهتر پنالتی بزند پنالتی‌زن این تیم در بازی ها می شود.
غلامرضا عنایتی سرمربی موقت تیم فوتبال مشکی‌پوشان موفق به حضور در نشست خبری پیش از بازی نشد.
پارس جنوبی جم اکنون با 26 امتیاز در رده دوم جدول و مشکی پوشان نیز با هشت امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
این 2و تیم از هفته پانزدهم لیگ برتر فردا( سه شنبه ) در شهر جم استان بوشهر با یکدیگر دیدار می کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.