به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز چهارشنبه در نشست با مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: انتخاب شهر بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران افتخار بزرگی است که نصیب استان شده و این مهم بجز با همکاری و همدلی دستگاه ها میسر نمی شد.
وی بیان کرد: در این طرح سرانه مطالعه استان بوشهر از سه دقیقه به ٥٩ دقیقه رسیده که این نشان از جایگاه و اهمیت کتاب در این منطقه دارد.
ماحوزی گفت: امروزه فرهنگ با بخش گسترده ای از زندگی ما ارتباط دارد و حتی می توانیم در بعضی از مشکلات به عنوان راهگشا از آن استفاده کنیم.
وی با اشاره به دیدارهای بین دستگاهی اظهار داشت: برگزاری دیدارها بین دستگاه های اجرایی علاوه بر برطرف کردن مشکلات، باعث هر چه بهتر امور در استان می شود.
ماحوزی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از مسائل فرهنگی در همه دستگاه ها حمایت کرده و بر این باور است که با تعامل و هم افزایی می توان برنامه هایی مورد نیاز جامعه را پیش برد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: این اداره کل برای انجام کارهای فرهنگی و هنری ٢٠٠ تفاهم نامه به امضا رسانده که ٣٨ تفاهم نامه با دستگاه های دولتی و بقیه آن با انجمن ها، موسسه ها و دیگر مراکز است.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: ترویج فرهنگ مهمترین و موثرترین رسالت متولیان فرهنگی در جامعه است که یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است.
مجید پرویزی افزود: تلاش ما در اداره کل تعاون این است با اجرای برنامه ‌های جذاب و متنوع بویژه در حوزه فرهنگی و هنری در جامعه اثرگذارباشیم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم به این امر مهم جامعه عمل بپوشانیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.