نادر شفیع خدایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های پیش یابی جوی و دریایی نشان دهنده ورود تدریجی زبانه های یک سامانه بارشی از مرزهای شمالی استان است که در نتیجه آن بتدریج امروز و بویژه فردا بر پوشش ابر در آسمان افزوده می شود.
وی بیان کرد: در این مدت بارش پراکنده باران گاهی رگبار باران همراه رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای در بخش هایی از شمال و مرکز استان دور از انتظار نیست.
شفیع خدایی گفت: پیش بینی شده عمده فعالیت این سامانه در نیمه شمالی استان باشد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر این اساس در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری همراه با غبار محلی و از فردا با بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در نواحی شمال و مرکز استان پیش بینی شده است.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که بطور لحظه ای به بیش از 40 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی گفت: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که گاهی تا 120 سانتی متر نیز افزایش می یابد.
وی اضافه کرد: برای 24 ساعت آینده مد اول 00:06 بامداد ، جزر اول دریا 08:38، مد دوم 16:26و جزر دوم 19:21 پیش بینی شده است.
شفیع خدایی گفت: در 24 ساعت گذشته جم با 7 و عسلویه با 24 درجه سانتگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.