به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در دیدار با پاسداران و بسیجیان شهرستان گناوه بمناسبت هفته بسیج افزود: بسیج نهادی مقدس و یادگار ارزشمند امام راحل است که خلاصه در یک جغرافیای خاص نبوده و امروز تمام مرزها را در نوردیده است.
وی به صدور پیام سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این پیام حامل پیروزی بزرگ تفکر بسیجی بر تفکر خبیث داعشی بود که ریختن خون انسان های مسلمان شیعی و سنی برای آنان تفاوتی نداست.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم همه جناحها و گروهها با هر تفکر و گرایشی از صدور این پیام خوشحال و مسرور شدند.
امام جمعه گناوه گفت: نقش شجره طیببه بسیج در حفاظت از انقلاب و ارزش ها بی بدیل است و بخوبی توانسته در این زمینه نقش آفرینی و ادای تکلیف کند.
وی با تقدیر از استقرار بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) گناوه در مناطق زلزله زده و کمک به مردم غرب کشور افزود: حضور در عرصه های سازندگی کشور از دیگر وظایف مهم بسیج است که دراین ارتباط گام های موثری برداشته است.
رکنی حسینی یادآورشد: بسیجیان هر جا احساس خطر کنند در میدان حاضر شده و اجازه نخواهند داد که دشمن به نظام و انقلاب ضربه بزند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.