به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: تلاش می شود با راه اندازی این صندوق ها قرض الحسنه مردمی بخشی از مشکلات مردم حل شود.
وی با بیان اینکه رویکرد بسیج عمران، آبادانی و کمک به معیشت مردم است اضافه کرد: همچنین راه اندازی گشت های بسیج محله محور برای ارتقای امنیت و آرامش مردم با هماهنگی نیروی انتظامی، دستگاه قضا و شورای تامین از جمله دیگر رویکردهای بسیج است.
رزمجو اظهار کرد: توجه و رسیدگی به سلامت مردم با راه اندازی تیم های پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه ها و اولویت های بسیج به شمار می رود.
وی بیان کرد: در این ارتباط 60 تا 70 نفر از بسیج جامعه پزشکی داوطلبانه برای ارائه خدمات پزشکی به مردم بویژه در مناطق محروم سازماندهی شده اند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به بهره برداری از یکهزار طرح در سال گذشته گفت: امسال نیز به ارزش 200 میلیارد ریال طرح محرومیت زدایی برای استان تعریف شده است.
وی با اشاره به 29 آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج افزود: بسیج یکی از ثمره های انقلاب اسلامی است که در راستای منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب با جان فشانی ها و اهدای جان و مال خود تاکنون بر تارک انقلاب می درخشد.
رزمجو اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همواره باعث افتخار، اقتدار و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمن شده است.
وی تاکید کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی پدیده ای نوظهور از شاهکارهای امام راحل است که امروز در باورها و اعتقادات جهان ریشه دوانده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با توجه به کارکرد بسیج امروز همه انسانها که فطرتی الهی دارند طالب فرهنگ اسلامی و بسیجی هستند.
وی با تقدیر از همدلی و انسجام بین مدیران و مسئولان استان بوشهر افزود: با توجه به اهمیت هفته بسیج دستگاههای اجرایی استان هریک به این مناسبت برنامه ای را اجرا کنند.
رزمجو، برضرورت ارائه خدمات دستگاههای اجرایی باعنوان هفته بسیج، فضا سازی و تزئین ورودی و محیط کار، آزاد سازی نیروهای بسیجی شاغل در دستگاههای اجرایی به مناسبت هفته بسیج، سرکشی از خانواده شهدا و تقدیر از فعالترین مدیر در هفته بسیج تاکید کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق (ع) نیز گفت: در طول هفته بسیج بیش از 700 عنوان برنامه در مرکز و شهرستان های استان اجرا می شود.
غلامرضا جمالی افزود: برگزاری همایش طلایه داران سازندگی، بسیج مردم سالاری دینی، بسیج مهندسین و نیروگاه اتمی، یادواره شهدای مدافع حرم، جهادگران علم و فناوری، گردهمایی انقلابیون جوان، تجمع بسیجیان در پنجم آذر و بازسازی عملیات طریق القدس به مدت سه شب در دهکده گردشگری از جمله این برنامه هاست.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.