به گزارش ایرنا، پروز حاجیانی روز پنجشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: با تدوین سند یاد شده نقشه راه توسعه دانشگاه مشخص شده و اکنون در درگاه دانشگاه در اختیار دانشگاهیان قرار گرفته است.
وی بیان کرد: برای مرحله بعد تدوین سند راهبردی گروه های آموزشی پیش بینی شده که این مهم توسط گروه های آموزشی و دانشکده ها انجام می گیرد.
حاجیانی یادآور شد: از جمله ماموریت های مهم این حوزه ارزیابی عملکرد دانشگاه است که مراحل اولیه کار شروع شده و بجد درحال پیگیری انجام آن هستیم.
وی افزود: اکنون از جمله اقدامات انجام شده در حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر راه اندازی دفتر آموزش های پیشرفته و الکترونیکی کردن همه فرایندها و کارها در این حوزه است.
عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در این نشست با تاکید بر سازماندهی فعالیت گروه های آموزشی با توجه به سند راهبردی دانشگاه گفت: از مسایلی که گروه ها باید به آن توجه خاص کنند، ماموریت گرا شدن گروه های آموزشی برای تامین نیازهای پژوهشی و آموزشی جامعه و جهت دار کردن پایان نامه های تحصیلات تکمیلی براساس نیاز صنعت است.
هم اکنون 67 درصد از مجموع بیش از 6 هزار دانشجوی دانشگاه خلیج فارس در مقطع کارشناسی و مابقی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند که بر اساس برنامه ریزی انجام شده باید شمار دانشجویان این دانشگاه تا سال 1404 به بیش از 9هزار دانشجو افزایش پیدا کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.