به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: هرچند استکبار جهانی با طراحی سرویس های اطلاعاتی آمریکا،اسرائیل و بخشی از کشورهای منطقه شجره خبیثه داعش را طراحی و مشکلاتی در منطقه ایجاد کرد اما پرونده داعش درحال ریشه کنی است.
وی تصریح کرد: با این وجود استکبار گویا بنا ندارد در خاورمیانه آرامش برقرار باشد.
گراوند اضافه کرد: در شرایط کنونی با هوشیاری ملت و ارتش کشور سوریه و حمایت برخی از کشورهای منطقه پرونده داعش در حال بسته شدن است.
استاندار بوشهرگفت: دسیسه های متعدد استکبار جهانی در تضعیف جبهه مقاومت ناکام مانده است به همین دلیل طرح استعفای نخست وزیر لبنان را طراحی کردند و به شکل تلویزیونی تهمت های ناروایی به جمهوری اسلامی نسبت دادند.
وی تصریح کرد: این وعده خداست که تیرشان به سنگ خواهد خورد همان طور که در طرحهای مختلف نیز با شکست روبه رو شده اند.
گراوند وحدت و همدلی را ضرورت دنیای اسلام دانست وبا تبریک هفته بسیج گفت: برنامه ریزیها باید به گونه ای باشد که ظرفیت بسیج درسایه وحدت و برادری که رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود به رخ جهانیان کشیده شود.
استاندار بوشهر بسیج را شجره طیبه و مولود انقلاب نامید و گفت: امروز ریشه این شجره طیبه در اعماق زمین قرار دارد و شاخه سار آن برای حمایت از همه مستضعفان در جامعه سایه گسترانیده است.
وی یادآور شد: بسیج متعلق به همه آحاد مردم است و اگر تفکر بسیجی در جامعه ساری و جاری شود ریشه بسیاری از مشکلات برطرف می شود.
گراوند اضافه کرد: امید و نشاط در جامعه از ظرورت هایی است که همه برای تحقق آن باید تلاش کنند چرا که این امر باعث ناامیدی و شکست برنامه های دشمن خواهد شد.
وی با اشاره به حادثه غمبار زلزله غرب کشور که منجر به جان باختن شماری از هموطنان مان شد گفت: با توجه به اینکه زلزله از حوادث قهری است و وقوع آن خسارتهایی را به بار می آورد اما کارآمدی نظام اداری منجر به کاهش تبعات آن می شود.
گراوند از مشارکت خودجوش و خداپسندانه مردم استان بوشهر در تامین بخشی از نیازهای مناطق زلزله زده غرب کشور قدردانی کرد.
وی افزود: خدمت به مردم و کارآمدی نظام بالاتر از رسالت اداری باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.
استاندار بوشهر گفت: بزرگترین سرمایه برای دفاع از انقلاب مردم هستند در همین راستا انجام درست کارهای مردم افزون بر تکلیف سازمانی توسط مدیران ضروری است .
گراوند با تاکید بر جدی گرفتن موضوع اقتصاد مقاومتی توسط مدیران دستگاههای اجرایی گفت: مدیران دستگاهها ی اجرایی موظف هستند رسالت های محوله و کارهای انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی را به مدیریت ارشد استان گزارش و در فرصت باقی مانده از سال با تلاش مضاعف و برطرف کردن موانع نسبت به رسالت حداکثری اقدام شود.
وی گفت: مصرف و خرید کالاهای تولیدی استان بوشهر باید در اولویت کارپردازان قرار گیرد اما نباید قیمت این کالاها از مشابه آنها در استانهای دیگر بیشتر باشد.
وی استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان را یک ضرورت دانست و گفت: براساس برنامه ششم توسعه 30 درصد ظرفیت پست های مدیریتی باید به این قشر واگذار شود.
وی یادآورشد: براساس دستور رئیس جمهوری بازسازی مناطق زلزله زده غرب کشور توسط بنیاد مسکن انجام می شود درهمین راستا اگر دولت تکلیفی برای استان بوشهرمشخص کند براساس ظرفیت ها اقدام می شود.
وی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی گفت: برای روان سازی امور مردم باید نشستها و جلسه ها جز در موارد ضروری خارج از وقت اداری برگزار شود تا لطمه ای به کار مردم وارد نشود.
استاندار بوشهر از کسانی که زمینه لازم برای حضور گسترده مردم در پیاده روی اربعین حسینی را فراهم کردند قدردانی کرد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.