به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: با توجه به بهبود نوع خدمات درمانی که مردم با شروع طرح تحول نظام سلامت دریافت داشته‌اند، سطح توقعات آنان نیز افزایش‌ یافته است.
وی اضافه کرد: انتظارمی‌رود رسیدگی به خواسته‌های بهداشتی و درمانی مردم با نگاه جدی‌ تر مسئولان از کیفیت بهتری برخوردار شود.
حسینی بوشهری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته مسئولان در طرح تحول نظام سلامت افزود: جلب مشارکت خیران سلامت یکی از اقداماتی است که می‌تواند ارتقا خدمات بهداشتی را سرعت بخشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی مردم از دریافت خدمات بهداشتی و درمانی افزایش ‌یافته است اما بهبود و توسعه زیرساخت‌ها، تربیت نیروی انسانی به‌منظور رفع مشکلات ماندگاری پزشکان و افزایش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی برای افزایش رضایتمندی مردم در دستور کار قرار دارد.
سعید کشمیری افزود: با وجود دریافت نکردن مطالبه های بیمه‌ای ولی کادر بهداشتی و درمانی استان بوشهر با تلاش ایثارگونه خود لحظه‌ای از کیفیت و کمیت ارائه خدمات به مردم کوتاهی نکرده اند.
وی افزود: در چهار سال گذشته 600 تخت درمانی به استان بوشهر اضافه‌ شده است و در زمان حاضر ساخت چهار بیمارستان نیز در دست اجراست.
کشمیری اضافه کرد: همزمان با این اقدامات در راستای نوسازی و بهسازی مراکز بهداشتی شهری و روستایی، پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای نیز گام‌های اساسی برداشته‌شده است تا شاهد ارتقا کمی و کیفی خدمات بهداشتی درمانی در تمامی سطوح جامعه باشیم.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.