به گزارش ایرنا، عبدالرسول کازرونی روز یکشنبه به این مناسبت درجمع خبرنگاران افزود: طرح بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای باهدف ترویج فرهنگ مهارت ‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی به آحاد مردم اجرا می شود.
وی توسعه اشتغال پایدار، ارتقای ارتباط بامخاطبان سازمان شامل دانش آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی را از جمله دیگر هدف های طرح بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای عنوان کرد.
کازورنی افزود: تلاش می شود اجرای طرحهای یاد شده اثرگذاری مطلوبی در روند توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ارتقای جایگاه آموزش های مهارتی دررفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدارداشته باشد.
کازرونی افزود: اطلاع‌رسانی، هدایت وفراگیرکردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی درجامعه و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌ آموزی در کشور از ابزارهای کلیدی و زیرساختی تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی به شمارمی‌ رود که با اجرای این طرح توسعه مهارت آموزی در بین اقشار مختلف محقق می شود.
وی گفت: در اجرای سند برنامه‌های تحول مهارت وبا توجه به توانمندی‌ها وظرفیت‌های سخت ‌افزاری ونرم‌افزاری در مراکزآموزش فنی وحرفه‌ای وضرورت معرفی آنها به آحادجامعه، بازدیدهمگانی از مراکزآموزش فنی وحرفه‌ای برگزار می‌شود.
کازرونی یادآور شد: اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان دارای 15مرکزثابت دولتی مجهزبه تجهیزات، امکانات کارگاهی است که آموزش های مهارتی را ازطریق مربیان مجرب وهمگام با استانداردهای روزدنیا به صورت رایگان به مخاطبان ارائه می دهند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.