به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست با جمعی از جامعه اهل سنت شهرستان کنگان افزود: با توجه به اینکه ارزیابی اجرای مصوبه جدید ته لنجی با کار کارشناسی دنبال می شود، پس از ارزیابی صورت گرفته کاستی های مصوبه شناسایی و برای برطرف کردن آنها اقدام می شود.
وی با تاکید برهمکاری مردم در اجرای مناسب مصوبه ته لنجی اظهار کرد: برای شناسایی و برطرف کردن ایراد مصوبه جدید ته لنجی همکاری مردم نیز ضروری است.
گراوند در باره استخدام نیرو در صنایع نفت و گاز گفت: آنچه در موضوع استخدام نیروها در صنایع نفت و گاز صورت گرفته براساس ضوابط و مقررات است ضمن اینکه استفاده از ظرفیت نیروهای اهل سنت در استان نیز مورد تاکید است.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر وحدت شیعه و سنی در جامعه گفت: دین اسلام همواره بر وحدت و برادری تاکید کرده و نباید اجازه بروز اختلاف بین شیعه و سنی را بدهیم.
وی یادآور شد: نگاه ما به برادران اهل سنت برادری و برابری است و همه باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم.
امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: اساس اسلام بر عدالت، انصاف و برادری است و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس جامعه اهل سنت حاضر و شهیدانی نیز تقدیم کشور کرده است.
شیخ محمد جمالی با بیان اینکه ریشه جنگ و درگیری در کشورهای مختلف اختلاف و نبود وحدت است، افزود: با وجود رهبر معظم انقلاب تاکنون انسجام و یکپارچگی مناسبی در جامعه بین شیعه و سنی وجود دارد.
امام جمعه اهل سنت کنگان با بیان اینکه افتخار می کنیم جزیی از نظام جمهوری اسلامی هستیم اضافه کرد: تاکید ما بر حل مشکل اشتغال جوانان اهل سنت در کنگان است.
جمالی، رونق گرفتن گمرک کنگان و برطرف کردن مشکلات مربوط به مساجد پرک را مورد تاکید قرار داد.
مصوبه جدید دولت در زمینه ساماندهی کالاهای همراه ملوان (ته لنجی) بتازگی اجرا شده که با مخالفت و اعتراض برخی ملوانان و صاحبان شناورهای سفاری و باری در استان بوشهر روبرو شده است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.