نادر شفیع خدایی یکشنبه شب درگفت و گو با ایرنا افزود:براساس پیش بینی نقشه های هواشناسی شرایط ناپایداری جوی این استان تا روز دوشنبه هفته جاری تداوم دارد و بیشتر بصورت افزایش پوشش ابر و وزش باد در برخی از ساعت هاست.
وی اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در مدت یاد شده برای ساعت هایی از بعد از ظهر و شب بر روی دریا احتمال وقوع ناپایداری جوی پیش بینی شده است.
وی افزود: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری جوی به بیش از 40 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی اظهار داشت: در مدت یاد شده ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری به بیش از 120 سانتیمتر افزایش می یابد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده زمان جزر اول دریا ساعت 03:50 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 09:57، جزر دوم ساعت 15:03و مد دوم ساعت 21:28دقیقه پیش بینی شده است.
وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته عسلویه با 34 و جم با 16 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
شفیع خدایی افزود: در این مدت رطوبت هوا در پنج شهر استان بوشهر به فراتر از 90 درصد رسید بطوری که بوشهر با 96 و جم با 27 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را به خود اختصاص دادند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.