حمیده ماحوزی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: همچنین مطبوعات و رسانه ها از مطمئن ترین و بهترین وسایل ارتباط جمعی برای دسترسی به اطلاعات به شمار می روند.
وی بیان کرد: در این ارتباط بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های کشور به عنوان ویترین عرصه توانایی های این عرصه امسال نیز با تلاش های مجدانه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
ماحوزی یادآور شد: مطبوعات و نشریات این استان امسال در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات 6 غرفه دایر کردند.
وی افزود: از این شش غرفه یک غرفه مربوط به خانه مطبوعات و رسانه استان بوشهر و پنج غرفه دیگر به روزنامه های بامداد جنوب و پیام عسلویه، هفته نامه های اتحاد خبر و فکر شهر و دو هفته نامه نسیم جم اختصاص داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امسال به خانه مطبوعات واگذار شد تا آن دسته از رسانه ها که قادر به برپایی غرفه بطور مستقل نیستند در قالب این غرفه توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.
ماحوزی، با تبریک افتخار آفرینی روزنامه پیام عسلویه و هفته نامه فکر شهر افزود: در گروه نشریات استانی و منطقه‌ای برای دومین سال پیاپی غرفه روزنامه پیام عسلویه به مدیر مسئولی مازیار هوشمند به عنوان غرفه برتر، و هفته نامه فکر شهر به مدیر مسئولی نرگس محمدی زاده رسانه فعال اعلام شد که این افتخاری ارزشمند برای جامعه رسانه ای استان بوشهر قلمداد می شود.
وی در ارتباط با یارانه رسانه ها گفت: پرداخت این یارانه گرچه با تاخیرهایی همراه است ولی براساس شاخص های مانند ترتیب چاپ و انتشار، وضعیت کمی و کیفی و ثبت انتشار آن در سامانه جامع رسانه های کشور میزان پرداختی آنها مشخص می شود.
در استان بوشهر هم اکنون حدود 70 رسانه مجوز انتشار دارند.
رسانه‌های برتر و فعال در نمایشگاه علاوه بر لوح تقدیر، 100 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت کردند.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از پنجم تا ١٢ آبان در مصلی تهران برگزار شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.