نادر شفیع خدایی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این ناپایداری ها بصورت افزایش ابر، افزایش ناگهانی سرعت وزش باد و گاهی رگبار باران بطور عمده روی دریا پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: همچنین با توجه به تداوم جریانات جنوبی، رطوبت هوا در استان بوشهر نیز بالاست.
شفیع خدایی افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی، غبار محلی و درساعت های بعد از ظهر بیشتر در نواحی شمالی تا مرکزی استان با احتمال وقوع ناپایداری های جوی پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری جوی به بیش از 40 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی ادامه داد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که در هنگام وزش تند باد تا بیش از 150 سانتی متر افزایش می یابد.
وی یادآور شد: در مدت یاد شده جزر اول دریا 03:04دقیقه بامداد، مد اول 09:09، جزر دوم 14:28و مد دوم 20:54 پیش بینی شده است.
شفیع خدایی افزود: در 24 ساعت گذشته عسلویه با 34 و جم با 16 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
وی اظهار کرد: در مدت یاد شده خارگ با 95 و جم با 27 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.
7212/6043
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.