به گزارش ایرنا، مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی دیدار 2و تیم پارس جنوبی و سپید رود رشت در جمع خبرنگاران افزود: بجز 2 بازیکن یاد شده دیگر بازیکنان تیم پارس جنوبی مشکلی ندارند و بازیکن محروم نیز نداریم.
وی بیان کرد: با آنالیزی که از تیم سپید رود رشت داشتیم به نقاط ضعف و قوت آنها، آشنایی کامل داری و با توجه به موقعیت کنونی خود در جدول سعی می کنیم در این بازی هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: سپیدرود رشت یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار است و با تجربه کاری در رشت احترام خاصی برای مردم این شهر و بویژه تیم آنها قائل هستم.
تارتار ادامه داد: در این ارتباط از هواداران انتظار داریم ورزشگاه را پر کنند و در این بازی همچون بازی های گذشته حامی و مشوق تیم محبوب خود باشند.
وی افزود: با توجه به برگزاری 2 بازی خارج از خانه برای این بازی خانگی دلتنگ دیدن هواداران خود هستیم که امیدواریم فردا پنجشنبه حضوری پرشور در ورزشگاه داشته باشند.
تارتار، در ارتباط با تعطیلات لیگ برتر گفت: تا اینکه می آییم به شرایط ایده آل برسیم لیگ به تعطیلات می خورد که با توجه به اینکه همه تیم ها با این مشکل روبرو هستند ما نیز باید سعی کنیم با این مشکل کنار بیاییم.
وی در ارتباط با دعوت نشدن بازیکنان تیمش به تیم ملی فوتبال گفت: دعوت نشدن بازیکنان تیم شایسته پارس جنوبی جم جای تعجب دارد با این وجود موضوع را از طریق گفت و گو با کادر فنی تیم ملی مطرح خواهم کرد.
تیم فوتبال پارس جنوبی اکنون با 22 امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم روز پنجشنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه شهر جم به مصاف تیم سپید رود رشت می رود.
نظر محمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به نشست خبری پیش از این بازی نرسید.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.