به گزارش ایرنا، حسین دهجان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این رویداد بزرگ کارآفرینی به همت سه کانون توسعه گران کوشای شهر، پژوهشگران جوان و کانون همیاران جوان کارآفرین برای ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جنوب کشور با تدریس 'کتایون سپهری' مادر استارتاپ ایران در دانشگاه پیام نور شهر برازجان برگزار شد.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این کارگاه هشت گروه 5 و 7 نفره را تشکیل دادند و هر گروه ایده های کسب و کار را انتخاب و روی آنها کار کردند.
دهجان ادامه داد: شرکت کنندگان نتایج خود را در روز اختتامیه به داوران داده و بررسی آنها توسط داوران این دوره توسط سعید اسماعیلی، روح الله سلیمی فرد، و مریم احمد زاده انجام شد.
وی یادآور شد: تمرین خلاقیت و پرورش ایده، جایگاه خلاقیت در کسب و کارهای نوپا، استارتاپ ها و کسب و کار سرفصل های این دوره رقابتی بودند.
دهجان ادامه داد: در گروه نخست حسین زائری، محمد امین صولت پور، یوسف پاپری، حسین پرویزی، علی عادل زاده، امیر حسین اعمایی حائز رتبه های برتر شدند.
وی گفت: در گروه دوم نیز نرجس خاتون درگویی، فاطمه قاسمی، ملیکا سبحانی، فاطمه کره بندی، رضا حسین زاده، علی حاجی زاده، رضا بهادری به عنوان های برتر دست یافتند.
دهجان افزود: در گروه سوم نیز فاطمه بخشی، فاطمه بنافی، رقیه سعدآبادی، هانیه حسین پور، فاطمه شهبازی، فاطمه اسفندیاری، آذر حسن زاده فرد به ترتیب به رتبه های نخست تا هفتم رسیدند.
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی برگزار و در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا در 54 ساعت ایده های خود را مطرح و سپس با تشکیل گروه، هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان با 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.