احمد آخوندی روز دوشنبه در آیین آغاز به کار کلینیک سیار دندان پزشکی شهرستان دیر در گفت وگو با ایرنا افزود: وزارت بهداشت در دولت تدبیر و امید با راه اندازی کلینیک‌های سیار دندانپزشکی زمینه را برای ارائه خدمات سلامت دهان و دندان به مناطق محروم کشور فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: تمامی 53 روستای دارای سکنه شهرستان دیر شناسایی شده و کلینیک سیار دندانپزشکی به این مناطق اعزام و خدمات دندانپزشکی به ساکنان آن مناطق ارایه می‌شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان کرد: کلینیک دندانپزشکی سیار مجهز به تمام امکانات دندانپزشکی است و اعتباری که برای این تجهیزات در نظر گرفته شده سه میلیارد ریال است.
وی در ارتباط با خدمات قابل ارایه در کلینیک سیار دندانپزشکی گفت: جرم‌گیری و بروساژ، ترمیم و کشیدن دندان‌های شیری و دائمی، پالیوتومی، درمان پالپ زنده و رادیوگرافی تک‌دندان، فلوراید‌تراپی، فیشورسیلنت و در مجموع خدمات دندانپزشکی در سطوح اول و دوم را در مناطق روستایی شهرستان انجام خواهند داد.
آخوندی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های خوب طرح کلینیک سیار دندانپزشکی امکان مشارکت دندانپزشکان داوطلب و خیران برای ارایه خدمات دندانپزشکی است که شبکه بهداشت و درمان آمادگی لازم برای همکاری با آنان دارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.