سیدحسین حسینی‌ محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 247 واحد متقاضی دریافت تسهیلات در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی در سامانه الکترونیکی بهین یاب موفق به نام نویسی شدند.
وی بیان کرد: از این شمار 118 مورد آنها در کمیته‌های بررسی تعیین تکلیف و 107 مورد در کارگروه استانی مطرح شد که در مجموع یکهزارو 340 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای پرداخت به آنها در کارگروه استان به تصویب رسید.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همچنین 69 بنگاه تولیدی این استان نیز برای دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی نام نویسی کرده بودند که 430 میلیارد ریال تسهیلات برای آنها مصوب شده است.
حسینی محمدی اظهارداشت: رونق اقتصادی در عرصه واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی از اولویت‌های استان بوشهر است که در این ارتباط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و راهکارهای لازم را برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ارائه می‌کند.
وی یادآور شد: برای حل مشکلات بنگاههای تولیدی 50 نشست کارگروه تسهیل و فعال سازی بنگاههای اقتصادی در هفت ماه امسال در استان بوشهر تشکیل شده است.
حسینی محمدی افزود: با توجه به دستور کار نشست های کارگروه تسهیل تاکنون 364 مورد مصوبه در زمینه تسهیلات بانکی، مسائل تامین اجتماعی، امور مالیاتی و غیره برای رفع موانع بخش صنعت و معدن استان تعیین شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر یادآور شد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بصورت مستمر هر هفته با حضور استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با دستور کار مختلف برای هر واحد تولیدی که ثبت نام کرده است تشکیل و با نگاه مثبت مشکلات بررسی و تصمیم گیری می‌شود.
حسینی محمدی گفت: از بانکهای عامل استان انتظار داریم با همکاری و تعامل بیشتری درروند پرداخت تسهیلات با سود متعارف برای بنگاههای تولیدی اقدام کنند تا بتوانیم ایجاد انگیزه و خدمتگزاری مطلوب‌تری برای ثبت نام متقاضیان در سامانه بهین یاب داشته باشیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.