به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز شنبه درنشست با مسئولان ارشد قضایی استان بوشهر اظهار داشت:اگر بتوانیم مشکلات معیشتی مردم به ویژه بحث اشتغال و اقتصاد خانواده‌ها را مرتفع کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم و باید کاری کنیم که مردم رضایت داشته باشند و دعای خیرشان همراه ما باشد.
استاندار بوشهر ادامه داد: ایجاد فرصت های شغلی جدید و کاهش نرخ بیکاری بعنوان یک دغدغه جدی در افزایش رضایت مندی افراد جامعه بخصوص جویندگان کار موثر است در همین راستا مدیریت ارشد استان برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و از همه ظرفیت‌های موجود بهره می‌برد.
گراونداضافه کرد: نجابت و همراهی مردم استان بوشهر در عرصه های مختلف با نظام رسالت ما مسوولان را در پاسخگویی به مطالبات قانونی آنان دوچندان کرده است در همین راستا شبانه‌روزی برای رفاه ، آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنم و امیدوارم در پایان دوران مسئولیتم، مردم از عملکرد مدیریت اجرایی استان راضی باشند و این بزرگترین ارزش برای ما مسوولان است.
وی گفت:تعامل مثبت و سازنده دستگاه قضایی در استان با مدیریت اجرایی موجبات موفقیت بیشتر استان بوشهر شده است.
گراوند افزود:مسئولان دادگستری با سلامت و با دقت کامل،در پیشرفت و توسعه با مدیریت اجرایی استان همراهی می‌کنند و هم‌اکنون فضای صمیمی و خوبی بین دادگستری و مجموعه قضایی استان با مدیریت ارشد استان وجود دارد.
استاندار بوشهر ادامه داد:کارآمدی نظام در گرو همدلی و تعامل همه مسئولان و مردم است و راه موفقیت و پیشرفت، با هم بودن و همدلی و اتحاد است.
گراوند تصریح کرد: در استان بوشهر روزنه‌ای بین دستگاه قضایی و مدیریت ارشد استان وجود ندارد و انسجام بسیار خوبی حاکم است که باید این روند تداوم یاید.
رییس کل دادگستری استان بوشهر نیز با تقدیر از زحمات و تلاش‌های استاندار سابق بوشهر و آرزوی موفیت برای استاندار جدید گفت: دستگاه قضایی در کنار مدیریت ارشد استان قرار دارد و همه توان و ظرفیت خود را برای کمک به عمران و آبادانی بوشهر به کار می‌گیریم.
علی جمادی افزود: همکاری و همدلی مسئولان هر روز بیشتر می‌شود و یقین دارم با تلاش ‌جمعی می‌توانیم به توفیقات بیشتر برسیم.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.