به گزارش ایرنا، جمشید مظلومی روز پنجشنبه پس از شکست تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در گفت و با خبرنگاران افزود: اعلام پنالتی که با نخستین گل ایرانجوان همراه شد باعث شد تا شیرازه تیم گل ابریشم از هم پاشیده شود و نتوانیم در بازی خوب عمل کنیم.
وی بیان کرد: در این دیدار آنالیز بسیار خوبی از تیم ایرانجوان داشتیم که همین آنالیز مناسب منجر به شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت آنها شد.
مظلومی ادامه داد: در صورت اندکی هوشیاری بیشتر می توانستیم از گل زده خود دفاع کنیم ولی از روی غفلت بازیکنان و اشتباه داور نتیجه را واگذار کردیم.
سرمربی تیم گل ابریشم تهران گفت: بیشتر بازیکنان این تیم را بازیکنان زیر 21 سال تشکیل می دهند که با توجه به برنامه سه ساله باشگاه در آینده حرف های زیادی برای گفتن داریم.
وی ادامه داد: تیم گل ابریشم بازیکنان جوان و آینده داری دارد که با کسب تجربه بیشتر می توانند نوید بخش روزهایی برای این تیم باشند.
مظلومی بیان کرد: در مسابقات جام حذفی نیز رسیدن تا مرحله یک هشتم، عملکرد مناسبی است و حذف ما در این مرحله چیزی از ارزش های بازیکنان کم نمی کند.
وی افزود: در لیگ دشته 2 نیز در صدد هستیم خود را به رده های بالای جدول نزدیک و به صف مدعیان بپیوندیم.
حریف ایرانجوان بوشهر به عنوان برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با مشخص شدن دیدار 2 تیم ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان در جمعه هفته جاری مشخص می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.