به گزارش ایرنا، نادر دست نشان شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای فصل تاکنون در هیچ یک از بازیها بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار نداشتیم که همین امر کار تیم ملوان را سخت کرده است.
وی بیان کرد: تیم ملوان در دیدار برابر تیم ایرانجوان در نیمه نخست چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.
دست نشان ادامه داد: در نیمه دوم این دیدار نیز تیم ایرانجوان بود که توانست با فشار خود تیم ملوان را به عقب بکشاند و با گرفتن پنالتی بازی را به تساوی بکشاند.
وی با اشاره به اینکه تیم ملوان در نیمه دوم موقعیت هایی برای گل زنی داشت گفت: در مقابل تیم حریف نیز حمله هایی روی دروازه ملوان تدارک دید که می توانست در صورت خوش شانسی برنده این دیدار باشد.
دست نشان ادامه داد: شرایط نامساعد آب هوایی نیز از جمله دلایلی بود که تیم ملوان نتواند صلابت و اقتدار خود را برابر ایرانجوان به نمایش بگذارد.
وی در ارتباط با جام حذفی اظهار کرد: با توجه به دیدار تیم ملوان با تیم لیگ برتری استقلال خوزستان سعی می شود با همراهی هواداران خود نتیجه ارزشمندی برابر آنها کسب شود.
دست نشان یادآور شد: تیم استقلال خوزستان سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا و قهرمانی در لیگ برتر را دارد ولی با این حال تیم ملوان نهایت تلاش خود را برای برتری در این رقابت به کار می گیرد.
ایرانجوان بوشهر با این تساوی هفت امتیازی و در رده شانزدهم جدول قرار گرفت و تیم ملوان نیز با 13 امتیاز در رده نهم باقی ماند.
ایرانجوان در هفته یازدهم بازی ها در تهران به مصاف راه آهن و ملوان نیز در خانه به مصاف ماشین سازی تبریز می رود.
6047/7212**خبرنگار:عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.